dimecres

RECTIFICACIÓ PER PETICIO “PARTICULAR”

Aquesta nit, durant la Comissió de Govern, la senyora Mari Carmen Ortega, Regidora d’Urbanitzacions (URBACOR), m'ha fet saber el seu malestar sobre l'article de Can Llopard publicat al nostre blog, concretament pel seu títol, "CAN LLOPARD CLAUSURAT", perquè ella manifesta no haver-lo clausurat i m'ha demanat una rectificació, recordant la conversa que vam mantenir durant la Nit de l'Esport, el passat dia 27.6.09, a la qual atentament m'informava que els motius per a la denegació d'actes al local de la urbanització eren perquè aquest no reunia les condicions necessàries i que el conveni amb la AA.VV. ja havia caducat i s'havia de tornar a negociar i renovar-lo, a més estava revisant les activitats en els espais de les urbanitzacions, per exemple a la piscina de Bon Repòs, en aquesta punt li vaig fer l'observació de que ho comprovés doncs segons el meu criteri aquesta és privada, al que va respondre que per realitzar aquests actes s’havia de tenir llicència d'activitats. Jo naturalment, m'he compromès a verificar que la informació de la nostra web fos verídica i en cas de no ser així, rectificar-la i demanar disculpes.


Dit i fet, si errar és d'humans, rectificar ho és de savis, i posats a la tasca observo: en primer lloc, l'article va ser publicat a la web el dia 26.6.09, és a dir un dia abans de la nostra conversa. En segon lloc, el mateix conté una errada de concepte en el títol, per ser més aclaridora, on diu "CAN LLOPARD CLAUSURAT", hauria de dir "EL LOCAL DE CAN LLOPARD TANCAT PER ORDRE MUNICIPAL".

I quan diem "No entrarem a valorar els motius que l'han portat a prendre aquesta decisió" hauríem d'haver estat més explícits, donant una explicació dels motius adduïts (falta de seguretat i caducitat del conveni) i entrar a valorar els mateixos, no es pot tancar un local argumentant manca de seguretat, doncs això té solució i és l'Ajuntament qui ha de vigilar què es compleixin les normes, però no tancant el local, sinó donant als veïns la opció de corregir els defectes detectats, i en relació a l'argument de la caducitat del conveni creiem que hi ha hagut temps suficient per renovar-lo i encara es pot renovar sense la necessitat de tancar-lo.

Desitjo que aquest aclariment satisfaci el malestar de la Regidora d'Urbanitzacions i de la petició explicita de rectificar l’article que em va fer el senyor Alcalde.

El local de Can Llopard no es troba "clausurat", es troba "TANCAT".

Atentament,
Andrés Palacios